hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| مبل قم در نمايشگاه به تجار معرفي مي شود

قم| مبل قم در نمايشگاه به تجار معرفي مي شود

رئيس اتحاديه صنف درودگران قم ، هدف از برگزاري نمايشگاه مبلمان را معرفي اين ظرفيت قم به مخاطبان خاص مانند تاجران و شرکت هاي تجاري در کنار مخاطبان عام ذکر کرد.


به گزارش سمانه سادات فقيه سبزواري، معماریان تاکيد کرد: برگزاري اين نمايشگاه موجب مي شود تا تاجران و نمايندگان شرکت هاي تجاري در اين نمايشگاه پس از بازديد از نوع کار و کيفيت مبلمان هاي مختلف نسبت به انعقاد قراردادهاي تجاري اقدام کنند.

رئيس اتحاديه صنف درودگران با عنوان اينکه تنها بازديد عموم از نمايشگاه مبلمان و خريد آن براي مصرف خانگي در بازار اقتصادي موثر نيست، گفت: هدف اصلي برگزاري اين نمايشگاه؛ معرفي صنعت مبلمان استان قم، به عنوان يکي از مهم ترين صنايعي است که دوشادوش صنعت مبلمان تهران در حال فعاليت است.

معماريان اضافه کرد: استان قم يکي از توليد کنندگان مهم مبلمان کلاسيک و منبت در کشور به شمار مي رود که به استان هاي اطراف نيز اين صنعت را صادر مي کند.

وي گفت: صنعت مبلمان استان قم، تاکنون توانسته است بيش از 20 هزار اشتغال مستقيم در استان، ايجاد کند و اين ميزان اشتغال زايي براي يک صنعت در قم، بي نظير است، بنابراين لازم است تا صنعت مبلمان استان قم، بيشتر از قبل مورد توجه قرار گيرد.

خام فروشي يکي از آسيب هايي است که خوشه مبل قم را بيش از پيش تهديد مي کند اما برگزاري نمايشگاه هاي تخصصي و حمايت هاي مسئولين مي تواند راهي براي برون رفت از مشکلات اقتصادي و معرفي اين صنعت قم به تجار داخل و خارج کشور باشد.

همزمان با برگزاري نمايشگاه مبلمان قم هيات تجاري بلند پايه اي از اربيل عراق براي بازديد و مذاکرات تجاري به قم سفر مي کنند که اين رويداد مي تواند نويد خوبي براي درودگران و فعالان توليد مبلمان در قم باشد.

نمايشگاه مبلمان استان که از سوم تيرماه آغاز به کار کرده تا هفتم اين ماه پذيراي علاقمندان و هيات هاي تجاري بلند پايه در محل دائمي نمايشگاه هاي قم از ساعت 17 عصر تا 22 شامگاه است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد